A Blog about Knitting, Decorating and Baking glutenfree.
You can find me from Instagram / Löydät minut myös Instagramista: Virkattusydan

keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

Aikuisten värityskirja -ihan oikeesti!

 Hei, ootte jo varmaan kuullu näistä aikuisten väritys/puuhakirjoista? Ihan huippu hauskoja.:)
Mä katselin pitkään Aldibris:in sivuilta näitä kirjavaihtoehtoja ja päätin kokeeksi ostaa yhden puuhakirjan.

Tän voi ottaa ottaa vaikka matkalle mukaan, lentokoneeseen, autoon, rannalle?..Minne nyt meneekään, ja on mahdollisuus rentoutua aikusten värityksillä ja piirustuksilla.

Itse kun olen ihan mekkohullu ja muutenkin kiinnostunut ihmisten piirtämisestä sekä vaatteista, 
niin minkäs muunkaan oisin ostanut kuin

 "20 tapaa piirtää mekko "

 

 Enään tarvitsee ostaa hyvät puuvärit. :)
Vaikka kyllä noilla vanhoillakin menee, mutta useampi värivaihtoehto olisi kiva...



Kivaa puuhaa. Voi antaa luovuudelle valtaa, rentoutua ja kuvitella taas olevansa se piirtämisestä innostunut pikkutyttö.
;) ;) ;)

t. tiko
 

3 kommenttia:

  1. Moikka!

    Voi miten houkuttelevan näköinen kirja. Oon vähän haaveillut, että opettelisin piirtämään paremmin, joten tää vois olla just mulle. Vaikkakin en kyllä tiiä millä ajalla sen vois tehdä...

    Oon ehkä maailman surkein blogitilastojen tutkija, kun nyt vasta huomasin, että oot linkittänyt mun blogin tänne ja tulinkin heti tutkimaan sun juttuja :) Mutta hei: kiitos kunniasta saada olla sulle inspiraatioksi :) Huomasitko, että mun blogi ihan just muutti uuteen kotiin? Jos haluat tervetuloa seuraamaan sinnekin. Pyrin jatkamaan samalla inspiroivalla linjalla :D

    VastaaPoista
  2. Hei ja kiitos kommentista!Juu, kyllä huomasin uuden osoitteesi ja aion seurailla jatkossakin sun blogia! :)

    VastaaPoista
  3. Kiva juttu. Käyn kans täällä kurkistelemassa ja vastavierailuilla:)

    VastaaPoista