A Blog about Knitting, Decorating and Baking glutenfree.
You can find me from Instagram / Löydät minut myös Instagramista: Virkattusydan

sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Tossua toisen eteen.

Moi!

Noniin..Kudoin siis Dropsin Eskimo langasta tohvelit Novitan ohjeella. (joka oli tarkoitettu Huopanen Lampola-langalle) Kaikki meni ihan ok, kunnes pesin ne 40 asteessa ja tossut jäivät ihan liian suuriksi. Ei auttanut kuin heittää ne 60 asteen pyykkiin ja vasta sitten kutistuivat tarpeeksi. Tässäpä nämä nyt ovat. Ihan söpöt. (Vaikka voisivat olla vieläkin tiukemmat) ;)





Mun on ihan pakko näyttää teille nää mun uudet työkengät! (olen Super-innoissani)
 Tilasin ne netin kautta ja eilen hain postista.
El Natura Listen Softy Granadat. Oma työ on niin paljon jaloilla liikkumista, että pitää myös ajatella työhyvinvointia! Kyllä!

 Puuta ja nahkaa. 
Paitsi kyllä mä näitä aion käyttä kesälläkin vapaa-ajalla..


Olin perjantaina yhden ystävän luona käsityöillassa. Aloitin siellä tämän tunikan neulomisen..
  Lanka on Novitan Kaste.
 Kudon tunikaa 5 puikoilla ja lanka olisi oikeasti tarkoitettu 3½ puikoille. Mutta näin siitä tulee löyhä ja ohjeen mukainen. Ohje siis Novitan lehdestä kevät/2010.

Heippa taasen seuraavaan postaukseen!
-Tiko-

1 kommentti:

  1. Söpöt tossut ja nätit kengät :)
    Blogissani on sinulle tunnustus :)

    VastaaPoista