A Blog about Knitting, Decorating and Baking glutenfree.
You can find me from Instagram / Löydät minut myös Instagramista: Virkattusydan

lauantai 17. tammikuuta 2015

¤¤¤ YHDET VILLASUKAT LISÄÄ ¤¤¤

Heipsan!

Ennen joulua ostin alennuksesta Novitan Nalle-lankaa. Mun on niin vaikeeta ohittaa lankahyllyjä ilman, että olen kainaloita myöten lankakerissä pian kassalla.. Ja etenkin jos hyllynreunoilla pilkottaa oranssit alelaput. ;) #huooh#
 Kun mä aina ostan niitä lankoja varalle, et sit kun oon tehny edellisen työn valmiiksi, niin seuraava on jo mieles jne.

Näistä kolmesta väristä: Liilasta, keltaisesta ja mustasta neuloin tämmöset sukat.


Ohje on Novitan sukkalehdestä. 
Novita Nalle perussukat koko 38.

Mutta... Kuviot valkkasin samasta lehdestä löytyvän kirjoneulesukkien ohjeesta ja sovelsin ne oman mielen mukaan..


En ole pitkiin aikoihin tehnyt mitään kuviosukkia, joten tää oli ihan piristävää.
Eilen kokooontui käsityökerho, ja siinä porukalla neuloessa sain ison osan tätäkin sukkaa valmiiksi.
Nyt ne on käyttökunnossa! :) :)





Jaaha. Seuraava projekti jo houkuttaa aloittamaan..
Kesää kohden mennessä, mun on varmaan käytävä hierojalla vähintään kerran viikossa, jos tää neulomus innostus jatkuu... 
Enpä tiedä. ;)

Talvista viikonloppua toivottelee tiko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti